Известие

Collapse
No announcement yet.

конверсия от 2.0 JTS на 2.0 v6 turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    И откъде можем да знаем, че колегата е окотил JTS-а след като никъде не се споменава? И като сме почнали да конкретизираме какво му има?
    Е как какво.. основни биелни

    Comment


    • #17
      Ако иска да сложи дори 3.2-ка, да и пусне кованата карантия и да я турбинира. Всеки луд с номера си. Аз не го разубеждавам, напротив. Ако иска да прави проект - супер. Просто трябва да има реални представи какво го очаква. С 2к нищо не може да направи, освен ако си прави всичко сам и има вече наличен донор, както вече каза digitalundgrd.
      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
      Fiat Brava JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        Е как какво.. основни биелни
        Еми да то си е туинспарк .. Колега, направи си я и си я карай, след 3-4г сваляш картера, сменяш пак набързо едни биелни и караш или я направи и я продай - както ти е по-удобно. С трансплантации ще си подсигуриш постоянен главобол, а GT 3.2 и то не е стока - тежка кола, кекаво окачване, мъчно обслужване, троши диференциали за добър ден, гори като V8 Мерцедес и мисля да спра до тук. GT според мен само 1,9.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          Хич не е Качеството на ГТС е под всякаква критика...
          ТС според мен е направо неразрушим спрямо ГТС
          Наистина неприятно е че няма варианти за трансплантация плъг енд плей при ГТ .

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            Хич не е Качеството на ГТС е под всякаква критика...
            ТС според мен е направо неразрушим спрямо ГТС
            Наистина неприятно е че няма варианти за трансплантация плъг енд плей при ГТ .
            Има варианти - как да няма. Примерно 2,0TS и 1,8TS малко ще паднат конете, но може да си бодне газ и да се вози за без пари За 1г ще избие ремонта. 1,8 е по-здрав и по-опростен от 2,0, а да не говорим от 2,0JTS. Разсъждавам само, на собственикът може да не му се правят такива даунгрейди.. Може да помисли и за 1,9 все пак се слага и такъв.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #21
              имам и нов JTS на 80000км но се чудя дали да го слагам защото има доста мнения че не е надежден
              то дет се вика простия италианец и на него не му е сменял маслото но поне го отворих като ми го сваляха от тоталката
              и видимо е ок
              а колата не ми се сменя защото като екстериор и интериор съм 100 % че няма по запазена
              тааа.... общо взето за това са тези размисли и страсти !!!
              Last edited by tahi; d.m.y г., 14:51.
              sigpic
              Alfa Romeo 166 V6 Turbo
              FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от tahi Покажи съобщение
                имам и нов JTS на 80000км но се чудя дали да го слагам защото има доста мнения че не е надежден
                то дет се вика простия италианец и на него не му е сменял маслото но поне го отворих като ми го сваляха от тоталката
                и видимо е ок
                тааа.... общо взето за това са тези размисли и страсти !!!
                E то при тебе явно има материал
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                  Добре де тогава го съветвате какво да направи ? да ремонтира ГТС-а ? Щото и той ще седи разколачен и там ще е пешеходец... и незнайно как сглобен и незнайно колко добре ....
                  И аз до колкото знам идеята е да се вземе всичко необходимо от донор. единствено колегата ''алфа20'' каза нещо креативно че нищо няма да работи по таблото...
                  Съветвам го, ако няма едни въздушни 4-5к лв, няма донор и не си пие кафето и ракията с някой читав майстор (правещ италианки), да не се закача със "суапове" на мотори, още повече на такива, които фабрично не се слагат в дадения модел.

                  Ако парите не са критерии, то невъзможни неща няма, но ако беше така, едва ли щеше да пита в алфа форума, а щеше да има : " Овърдрайв/Хеед/... Добър ден..."
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Ти си се напатил вярвам ти

                    Comment


                    • #25
                      Ами не, но бях на косъм

                      Бях намерил мотор,скорости, еку и всичко нужно за насаждането на 3.2 в бившата ми 147ца. Грубите сметки за всичко + обслужване (ремъци, ролки, води, масла, филтри, съединител) удряха едни 5к, без "дребните" неща, които биха излезнали на по-късен етап.

                      Добре, че вечерта преди да тръгнем с бусчето за ГТА-то, което се намираше на кънда-мънда, видях случайно в мобилето Купето за 3к и прецених, че по-добрата тактика е евтина кола за моторшпорт + една ежедневка, отколкото кола "вечния проект" и аз с абонаментна карта за градския транспорт
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Според мен нее зле да се обмисли и един 2.4 175 коньов моторец- здрав, върви и търпи и мисля нямада е мега драма да се сложи в коша на ГТ-то , но нека все пак се изкаже някой по-знаещ от мен
                        П.С. Дигиталния е прав с изказването си-необмислен проект= вечен проект или мега пробит джоб
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Според мен нее зле да се обмисли и един 2.4 175 коньов моторец- здрав, върви и търпи и мисля нямада е мега драма да се сложи в коша на ГТ-то , но нека все пак се изкаже някой по-знаещ от мен
                          П.С. Дигиталния е прав с изказването си-необмислен проект= вечен проект или мега пробит джоб

                          как ще го управлявате това 2.4 в ГТ с какво ЕКУ?
                          или то ще го запалите ма ще работи като самостоятелна бойна единица боди модула няма да вижда ЕКУто
                          ГТ е с КАН а възможните донори било то 2.4 ЖТД или 2.0 турбо са по КА
                          с тези съвети които чета
                          ако има проект е обречен на провал
                          alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
                          alfa GT selespeed Edizione sportiva
                          alfa GT 1.9jtd
                          lancia tesis 2.0 20v turbo
                          alfa brera 2.4 jtdm
                          Audi A4 cabriolet
                          VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
                          sigpic
                          bySpaghetti PerformanceGarage

                          Comment


                          • #28
                            Слага се и цялата ел. инсталация от-до + всички компютри от 2.4-то и нещата заспиват. Таблото също може да заработи, след заигравка със софтуера и някои части от донора. Играчката разбира се е голяма и едва ли има много хора, които могат да го направят.
                            Last edited by M.Gruev; d.m.y г., 22:01.
                            Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
                            Alfa Romeo 164 3.0 V6

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              Ами не, но бях на косъм

                              Бях намерил мотор,скорости, еку и всичко нужно за насаждането на 3.2 в бившата ми 147ца. Грубите сметки за всичко + обслужване (ремъци, ролки, води, масла, филтри, съединител) удряха едни 5к, без "дребните" неща, които биха излезнали на по-късен етап.

                              Добре, че вечерта преди да тръгнем с бусчето за ГТА-то, което се намираше на кънда-мънда, видях случайно в мобилето Купето за 3к и прецених, че по-добрата тактика е евтина кола за моторшпорт + една ежедневка, отколкото кола "вечния проект" и аз с абонаментна карта за градския транспорт
                              Май пропускаш да кажеш, как чистача се опитваше да те демотивира всячески да се загробиш с проект "олеле мале", и ти показах Купето на вечерта преди купуването на 3,2то, та сега имаш гооооооооре доле прилично бърза кола и не преби 47цата залудо

                              А към проекто желаещите, смятаме така най-тъпи сметки, взима се мотор с периферията да речем 1к., намира се някои мераклия майстор който се навива да направи нещата ( в повечето случай ентусиаст незнаещ с какво се захваща) кефеща го идеята да прибере 1к., тия дето имат идея едва ще се навият на тая сума. Взет мотора едва ли ще се качи без да се обслужи, или с оригиналния съединител. Едва ли 15 годишната турбина, ще е в топ състояние. И иде както каза Люси управлението по КАН, там филма е черно бял. И какво има насреща, кола която мисля че е почти невъзможно да се узакони с тоя дърт мотор, струваща свет пари.
                              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 22:16.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от M.Gruev Покажи съобщение
                                Слага се и цялата ел. инсталация от-до + всички компютри от 2.4-то и нещата заспиват. Таблото също може да заработи, след заигравка със софтуера и някои части от донора. Играчката разбира се е голяма и едва ли има много хора, които могат да го направят.
                                дай координати на този майстор
                                да закарам моето ГТ да го видим колко е маистор
                                защото много хора могат па накрая нищо
                                alfa GT q4 GTB 2268 VKLR Black Line
                                alfa GT selespeed Edizione sportiva
                                alfa GT 1.9jtd
                                lancia tesis 2.0 20v turbo
                                alfa brera 2.4 jtdm
                                Audi A4 cabriolet
                                VW Beetle cabriolet 1.8 turbo 300+++
                                sigpic
                                bySpaghetti PerformanceGarage

                                Comment

                                Working...
                                X